Xerram gratis en el 900 37 34 17

Activar accés online Els meus serveis

Preguntes sobre el telèfon fixe

És necessari tenir línia de telèfon fixa per poder accedir al servei de fibra?

No, no és necessari. Nosaltres oferim l'opció de telèfon fix. Pots conservar el teu número anterior però és molt important no donar de baixa la línia amb l'anterior operador fins que acabi el procés de portabilitat. En cas contrari, es perdria el número.

En cas de contractar l'opció de telèfon, puc mantenir el meu nombre actual?

Sí, es pot conservar el nombre anterior. Necessitem el teu document d'identitat per poder sol·licitar la migració i t'anirem informant per correu electrònic de l'estat del procés de portabilitat, indicant-te el dia i hora, a més d'adjuntar-te una imatge de com s'ha de connectar el telèfon al router.

És molt important no donar de baixa la línia fins que no finalitzi el procés de portabilitat, ja que es perdria el nombre.

Hi ha servei de bústia de veu?

Sí. Per defecte la bústia de veu ve desactivada. Igualment, pots consultar el seu estat marcant el telèfon 002.

Per activar-ho has de marcar 001 i per desactivar-ho, marcar 000. Per consultar els teus missatges has de marcar 123.

Pots gestionar els desviaments a la teva bústia amb les instruccions del següent PDF:


  Icon Veure manual de desviaments (964,5 KB)

Les trucades fora de tarifa plana a quant es cobren?

Una vegada sobrepassat el límit de trucades, els minuts a fixos i mòbils nacionals es cobren a 0,02 cts. sense establiment de trucada.

Les trucades entre línies d'U energia són gratuïtes.

Si vols saber les tarifes de nombres internacionals, consulta'ns.