Xerram gratis en el 900 37 34 17

Activar accés online Els meus serveis

Preguntes sobre contractació

Hi ha compromís de permanència?

No tens cap compromís de permanència. Estam segurs del bon servei que donam i pensam que no hi ha cap necessitat de lligar el client amb aquest tipus de compromisos.

Quin és el procés administratiu d'instal·lació?

Una vegada signat el contracte, el nostre instal·lador es posarà en contacte amb tu en el termini màxim de 10 dies hàbils per concertar una cita quan et vagi millor. La instal·lació té una durada aproximada de 2 hores i en finalitzar tendràs connexió a Internet.

Si has contractat el telèfon i es tracta d'un número nou, la línia quedarà activada alhora que la teva connexió a internet. En cas de voler mantenir el teu número anterior, el procés de migració dura aproximadament una setmana des del moment en què el nostre instal·lador ens notifica que la teva instal·lació està activa (el telèfon es cobra des del dia de la portabilitat, no des del dia d'activació de la fibra).

Recordar-te que en cap moment et quedes sense telèfon. El canvi d'operador es realitza en un dia i hora concrets.

Què és el contracte certificat?

És un mètode de signatura per internet amb intervenció notarial que et permet signar el contracte a qualsevol moment del dia i sense necessitat de desplaçar-te a les nostres oficines.

S'envia el contracte per correu electrònic i només cal seguir les instruccions i acceptar la comunicació. Es pot veure el contracte que ha de signar-se i tot està molt clar. Una vegada acceptat, se t'envia un certificat detallat de la signatura. A nosaltres se'ns notifica tot el procés i sabem quan ha estat acceptat per part del client.

Quan rebem la notificació d'acceptació, aprovisionam el material per a la instal·lació i ja són els instal·ladors els que contacten amb tu per concertar cita.

Els preus són promocionals?

Encara que ho sembli, no. Els preus no són promocionals. Hem intentat posar un preu assequible per a qualsevol client en relació a l'alta qualitat del servei que ofereix la fibra òptica.

No obstant això, els preus reduïts són per a clients elèctrics d'U energia. Aquests clients es beneficien d'un descompte a la quota mensual, gaudint així d'una quota reduïda.

Es pot contractar el servei només durant uns mesos de l'any?

No tenim permanència, per la qual cosa pots contractar els nostres serveis pel temps que necessitis.

Quant costa la instal·lació?

La instal·lació bàsica és totalment gratuïta. Aquesta inclou 5 hores de treball totals dels nostres instal·ladors i els materials necessaris per poder completar-la. Si l'instal·lador necessités més temps per completar-la es facturen les hores extra a 25 euros/hora i se't farà el càrrec en la primera factura que s'emeti.

Qualsevol instal·lació especial o personalitzada, com per exemple col·locar repetidors a la casa o en el jardí perquè el senyal sense fil arribi millor, també serà facturada per separat.

Té cap cost donar-me de baixa?

No. Només es cobraria el router en cas que estigui espatllat i anés per culpa de l'usuari, o que no fos retornat al moment de donar de baixa el servei.

Quan i com es cobra el rebut d'internet?

El rebut d'internet és independent de l'elèctric i es factura mensualment, a diferència de l'elèctric que és bimensual. La factura sempre s'envia per email i és obligatòria la domiciliació bancària.

La facturació es realitza durant els primers deu dies de cada mes.

Si no sóc client elèctric d'U energia, puc contractar el servei de fibra òptica?

No hi ha cap problema. El servei de fibra òptica està disponible per a tothom que ho tingui actiu a la zona del seu domicili.

Cal tenir en compte que el preu no és el mateix. Realment, els nostres clients elèctrics es beneficien d'una important reducció en la quota mensual.

Es poden contractar serveis com el de telefonia mòbil o televisió?

Sí. Pots trobar tota la informació a les nostres pàgines de mòbil i TV