Xerram gratis en el 900 37 34 17

Activar accés online Els meus serveis

Preguntes Contractació Mòbil

Hi ha compromís de permanència?

No tens cap compromís de permanència. Estem segurs del bon servei que donem i pensem que no hi ha cap necessitat de lligar a la gent amb aquests tipus de compromisos.

Puc mantindre el meu número mòbil?

Si, nosaltres ens encarreguem de realitzar el procés de portabilitat

Com funciona el procés de portabilitat?

Per poder començar el procés de portabilitat necessitem una còpia del teu document d'identitat. Si a més a més la teva línia és de prepagament també necessitarem l'ICC de la tiva SIM actual. Una vegada tinguem aquestes dades i hagis signat el contracte, posarem en marxa el procés que sol tardar 48 hores.

Abans del dia de la portabilitat t'enviarem un correu electrònic per confirmar-te el dia que es realitzarà el canvi. El procés de canvi d'operador sempre es realitza entre les 2 i les 6 del vespre. Una vegada realitzat el procés ja pots posar la teva SIM nova i si tens dades contractades hauràs de configurar l'APN

Com puc saber l'ICC de la SIM?

Si tens un dispositiu d'Apple pots trobar el número de la teva SIM dins ajusts -> general -> informació -> ICCID

Si el teu dispositiu és Android has d'instal·lar qualcuna d'aquestes aplicacions per poder coneixer-lo. Sim Card o ICCID són dues que hem confirmat que funcionen correctament i fàcils d'utilitzar.

En qualsevol cas sempre tens l'opció de treure la SIM del mòbil ja que sempre porten el número imprés.

Com configuro l'APN?

Per dispositius d'Apple pots descarregar directament el fitxer que pots trobar a continuació al teu mòbil i es configurarà automàticament

Icon APN iOS (1,7 KB)

Icon Manual APN iOS (1,0 MB)

Per dispositius Android pots descarregar el nostre manual de configuració

Icon Manual APN Android (1,1 MB)

Puc compartir les meves dades?

Si, pots activar l´us compartit de dades tant a Android com a iOS

Per dispositius iOS hauràs d'anar a Ajustes -> Datos móviles -> Opciones -> Red de datos móviles -> Compartir internet. En aquest apartat hauràs de configurar el punt d'accés: inet.es i la resta de paràmetres en blanc

Qué es el contracte certificat?

És un métode de firma per Internet amb intervenció notarial que et permet signar el contracte en qualsevol moment del dia i sense la necessitat de desplaçament a les nostres oficines

S'envia el contracte per correu electrònic i tan sols s'han de seguir les instruccions i acceptar la comunicació. Es pot veure el contracte a signar i tot està molt clar. Una vegada acceptat, t'enviem un certificat detallat de la firma. A nosaltres, ens notifiquen tot el procés i sabem quan s'ha acceptat per part del client.

Quan rebem la notificació d'acceptació començarem el procés de portabilitat

Els preus són promocionals?

Els preus no son promocionals. Hem intentat posar un preu assequible per tots en relació a l'alta qualitat del servei que oferim

Disposeu de servei de bústia de veu?

Per descomptat, podràs accedir a la bústia de veu cridant al 121. Si et trobes a l'estranger ho podràs fer marcant +34 911 090 099

A continuació tens al teu abast una taula amb les funcions disponibles.

U_configuracion_buzon_voz_01_CAT.png U_configuracion_buzon_voz_02_CAT_ok.jpg

En tots aquells camps en els quals apareix especificat "NÚMERO" pots introduir el número de telèfon al que vols fer el desviament de trucades o el 121 perquè es desviï a la bústia de veu.